8 October 2012

exam dalam keadaan demam :'(

haiii , hmm . act minggu ni minggu exam ! erghh ! dugaan2 ! demam nihh sebab kemaqen ar nihh , ishh ! nyesai aku tak mandi kemaqen , ada ka ptot paeh2 cakap tefon dengan ali , ingat nak pi mandi tapi hampehh ! lenaa dulu . hahah , teruk kann ? ayoo ! apa nak jadi dengan kau ni yahh ! hahah . well ! its me ! btpa nak hipokrit right ? hurmm , bahasa inggeris kertas 2 tadi . 2 jam beb ! sejam aku lenaa , ahaha . then sejam lagi aku jawab sambil tiru kawan sebelah aku , huhuhu . nak pandai jadi lah mcm aku , werk ! :P , heheheh . see ? dalam duk update blog pun hidung masih berair ! erghh ! pastu bersin , ya allah ! seksaa , mata aku ni pun dah pedih menghadap lappy ni dari tadi lagi , ahahah . jum , sampai sini jaa .. penatt ! hehe , assalamualaikum cinta :* sayang awak alii <3

No comments:

Post a Comment