18 October 2012

yeayy ! dapat jugak tengok dengan diaa :)

haaiiii semuaaaaa ? sehatt ? hehehe , by the way . ini kisah pagi tadi ka petang tadi pun boleh . hehehe , yang semalam tak mau cerita , hehehe . ade lerr ! mana boleh bgtau , werk3 ! petang tadi , aku mcj dia . kan pagi tu dia cakap dah , petang ni kita jumpa , aku apa lagi excited gilaa bangang arhh ! sebab dia memang buat janji temu hari khamis pun , hehehe . seqonok gila bangang arhh ! hahaha , aku bukan paa . first nak tengok cerita "AKU TERIMA NIKAHNYA" tuu jaa , and second aku nak jumpa dia sangat2 ! memang rindu gilaa ahh ! ahaha , pastu balik2 kolah tu aku call dia , set date kita tuh . pastu tau apa dia cakap , meh nak habaq , "nak jumpa ka ? owg ada FUTSAL pukul 4 stg" aku mang angin arr masa nih , tak ingat ka our date kita ! haeii ! bengang gilaa arhh ! aku pun ckap "tkpa lah , pi lah kat futsal tu" then terus letak , geram kot ! tak ingat langsung our date kita ! hurmm , then pkul 3 tu dia mcj , mcj2 paa semua , dalam pukul 3.30 tu dia ajak pi tengok wayang , aku hmm jaa . pastu tanya pulak nak pi dak ? buleh tanyaa nuhh ? mesti laa nakk . aku rindu diaa sangat2 kot ! bukan main2 . hehehe . so lawan tengkaq sat , aku kata wayang mula pkul 4.30 , aku tau laa sebab aku check dalam internet , dia dakk , pukul 4 dia tengok tadi , tengok tang mana pun tktau laa , ahaha . pastu diaa sampai mall dulu , sebab kita pi asing laa . hehe , aku siap lambat , so lambat laa . ahaha , dia pulak kalot ! geram arhh ! hmmm , pastu duk call , kejan2 pulak . herghh ! dah laa naik atas dulu , bukan nyaa nak tunggu aku ! hurmm ! tkpa lahh , by the way . kat atas tu jumpa jugak , hehehe , diaa lain dohh ! ya allah ! lama tak jumpa dah lain , makin hitam , ahaha ! mau nyaa tak hitam . duk pi buat bendang dengan tokwan diaa , kesiann diaa . tapi tak paa2 , hitam2 pun cekk aduii sayang lagi kat ali , ali jangan risau nehh2 :D , then nak beli tiket pun suruh aku , ayoo ! apa salah nyaa kalau beli sendiri ? huhh ! ahaha , tkpa laahh , aku cenaa pun tak pa asalkan diaa bahagiaa , hehe , best laa jugakk cerita AKU TERIMA NIKAHNYA tuhh , tapi ada yang menyedihkan sikit laa , hmm , kan dia ambik phone aku , then dia buat laa natang apa diaa sukaa , hahaha . pastu bila aku minta phone diaa , tkmau bagi , hmm . selalu macam tuu , nak kena caqa kasaq baqu nak bagi , hmm , diaa tunjuk jaa kat aku tadi , diaa bila dia bukak dekat picture , dia cakap diaa padam gambar aku , diaa sendiri yang tunjuk kat aku , hmm , ya Allah ! sebenci tu nohh diaa kat aku , hmm , sumpah cakap . duk dalam wayang tuh memang sebak gila arhh ! mang nak teqiak jaa qasa , tapi apakan daya . tahan ja laa . sebab aku nak happy2 dengan diaa , hehehe . then , sampai nak balik pun , sedih gilaa qasaa , hmm . tah laa , gambar yang ada kat aku tu , dia minta balik pastu diaa koyak gambar diaa sendiri , dia tak tau yang aku sayangkan gambar tu mcam aku sayang diaa , hmm . tapi owg tak benci diaa pun okayy , owg hargai diaa :) owg sayang diaa sangat2 , tengok apa diaa kata kt owg semalam , owg sanggup g nak still dengan diaa , sebab pa ? sebab owg sayang diaa sangat2 ! hmm , andai masih ada lagi salah saya pada awak ali , saya mohon maafkan segala salah dan silap saya di dunia mahupun di akhirat . :) , aminn yarabal allaminn ! assalamualaikum cinta :*
sengaja aku ingin simpan ! untuk kenang , kenangan bersama orang yang aku sayang :)))

No comments:

Post a Comment