30 November 2012

kerja ! kerja ! kerja !

haii hoii haii ! hahaah , rinduuu blogger ! muahh skitt ! hehehe , lama nyaa tak online , tak update bog . tak ni twitter , hmm . tkpa2 . actually kite buzy ler awakk . soryy ekk ? :D tertanya2 kan aku keja mana ? mai nak habaq . allah ! aku keja besa2 jaa , aku keja dekat kedai chialee bakery ank cake di simpang kuala tu . sapa tau tu tau laa , haha , by the wayy aku on satt jaa . no time mehh , huhu , aku rinduu kawan2 aku okayy , rindu nak buat qiuhh nak buat hingaqq dengan hampaa semuaa ! hmm , ali ? haha , tkpaaa , diaa biaqq pii , dah jumpaa dah maqen , haha , tunggu minggu depan pulakk ye wakk , tp maqen , aku sakit tu yg ambik cuti mengejut tuhh , hahah . ermm , k lahh , next time aku update lagi nahh . banyak k cerita2 menarik kat kedai kek tuhh , haha ,. byee , assalamualaikum :*


No comments:

Post a Comment