18 January 2013

sawangg penuhh !

haiii , ya allah ! lama nyaa aku tak updatee blogg . soryy sangat ! buzy sangat laa nihh . sumpah ! online pun dak dah la ni , jaqang2 jaa . tengok ? birthday ali aku tak update . new year pun aku tak update . buzy sangat2 ! maklum laa mangsa SPM batch 2013 nihh . haaha . BAJETT ! by the wayy birthday ai tiada apa yang meriah pun . sebab nak beli kek dia tamau , jadi belanja makan ja laa , hahaa . dah dapat aku yang jeneh suka makan ., so belanja makan ja laa . makanan dia pun aku kebaihh . qugii kalau makan tak habeh nihh . tuhan maqahh ! betoii ! by the way new year pun allah . macam besa laa . malam taun baru aku dekatkan diri dengan allah laa , mogaa Dia permurahkan rezeki aku dan ampunkan segala dosa2 aku . tak gitu ? heee , by the wayy . aku update haqi ni tadak apa yang menarik punn . simple2 jaa . hahaha , by the way . aku sayang jana ismail akuu . hee ! muahh :* byee . tapi sebeum tuhh . mai tengok gambaq aku nihh satt . first time pakai eyeliner nihh  , tu pun comot ! aku tak qetii woii . hahhaah . 


No comments:

Post a Comment